kisses are so sad.

  2011-03-05 / 00:04:32 / text. /
-under detta inlägg har jag inte kunnat lägga in en enda bild.. tråkigt värrew.


spenderade kvällen med min saknade vän frida,
vi snackade ut lite och sen drog vi på gårn och köpte lite godis
för att sedan dra till mig och se på film och bara ha tjejmys.
vi såg på Bring it on - all or nothing och en del av the perfect man.
nu har hon iallafall åkt hem så nu ska jag göra mig i ordning för sängen,
ska upp på match imorgon, klockan ett match i brunflo, grymt.
har så jäkla ont i magen just nu, m-e-n-s-v-ä-r-k.. hahaaa
tack för en trevlig kväll frida, tur att vi ska ses snart igen.
har saknat dig så stumpan min!
kan skriva mera imorgon för nu har ju faktiskt lovet börjat!!
pusssssss


Frida

tack själv stumpan! du är bäst , jag älskar dig vännen<3

2011-03-05 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious