vad gott jag mår.

  2011-09-27 / 21:30:20 / Allmänt. /

Idag åkte mina föräldrar iväg med våran vackra vovve som nu ska paras, kul att hon ska förlora oskulden vid tre årsålder då vann hon ju över mig.. nerå men det här kommer bli jätte bra vaplar innan julen så då blir det fullt hus 24/7, om jag överlever det återstå och se!
Inga föräldrar hemma så då bjöd mina föräldrar hem farmor , jag har ju en liten lillebror och om vi var hemma själv skulle vi nog döda varandra mer eller mindre. Ikväll hade vi en myskväll, farmor gjorde marängswisch och sen såg vi på hockey, luleå-färjestad. luleå vann med 2-0 så jag kommer sova jävligt gott inatt den saken är säker! ska nu dricka upp mitt te och sedan hoppa in i duschen! hörs imorgon, pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious