00.59

  2012-02-17 / 00:59:34 / Allmänt. /

Kommer bli för skönt med sov morgon imorgon, men Gud som jag längtat efter detta. Ska ju trotsallt upp tidigt hela helgen för att spela det jag lever för, innebandy. Imorgon väntas det staden för en stund sedan tar jag mig till min fina vän Angelica för sleepover och pizza, för länge sen som jag åt det. Ska tvinga med mig kameran och på lördag drar vi oss emot Sundsvall för två innebandy matcher, livet leker.
Juste höll på att glömma idag bjöd Ida mig på fika hemma hos henne, hon hade gjort kladdkaka med choklad bitar uppe på och hallon och glass på sidan, väldigt gott. Diskuterade även med henne vilka äkta vänner vi är, aldrig bråkat med varandra eller svikit eller sårat och då har vi varit 'bästavänner' i 13 år. Du är bäst Ida. Nu ska jag slänga på en film, bjuder på en gammal bild på mig och min bror som jag hittade i idas kortlåda. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious