02.11

  2012-02-05 / 02:11:32 / Allmänt. /

skulle sätta mig vid photoshop och fixa lite bilder men det slutade med att jag förstörde dem istället så då tar jag och gosar ner mig i sängen och inväntar den sämsta dagen på veckan, söndagar. finns inget fint med denna dag.
igår efter att jag inte fick gå till tandläkaren så tog jag mig modet och åkte bondbuss till lit med markus och på bussen fick jag mig ett härligt snack med min vän frida, finns så mycket att prata om när det kommer till henne men nog om det, spenderade alltså min dag/kväll/natt i största huset jag någonsin sovit i. kollade också på tusen olika filmer under dagens gång med tanke på att det var -25 så hade vi ingen lust att gå ut så istället satt vi oss med varsin filt. frös under hela nattens gång och sov inte särskillt mycket heller för den delen fick reda på morgonen att det hade varit -36 grader under natten så inte så konstigt att jag inte kunde somna som är van att ha det väldigt varmt. men nu ligger jag iaf hemma hos mig själv igen alla i lägenheten sover och det tänkte jag också göra nu, har varit oerhört dålig på att uppdatera denna skönhet men ska bättra mig till veckan. pusss och hoppas alla har en fin lördag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious